torsdag 13 december 2018

KF hos Nordea

I veckan så lyckades jag som tidigare nämnt att äntligen sätta upp min KF och göra mina första köp. 
När jag kom hem idag så möttes jag av en hel del post som låg innanför ytterdörren. Till min förvåning så skickar tydligen Nordea ut bekräftelser på köporders genomförda på ens KF. 🤣




Imorgon ska jag försöka ringa in till Nordea och kolla om det går att avsluta detta elände. 
Visst är det trevligt att få orderbekräftelser på genomförda transaktioner, men det hade väl räckt med ett e-post meddelande kan man tycka, hehe. 
Men jag antar att detta uppskattas av dom äldre som säkert föredrar fysisk post före digital ditto. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Atlas Copco fyller ett vakuum

  Översikt Introduktion Första kvartalet 2023 i korthet Marknadsutveckling Kassaflödet Serviceaffären Risker V...