fredag 10 april 2020

Börsvecka 15, liten återhämtning


Portföljsvärde 2020-04-10:
1 054 018 SEK 

Portföljen har delvis återhämtat sig, och denna vecka kan jag åter kalla mig själv aktiemiljonär. 
Denna gång är det inte med någon optimism, utan snarare en hel del pessimism. 

Utdelning:

3150 SEK, Öresund 
18,29 SEK, Brookfield Asset Management A

Köp:

30st Öresund (återinvesterad utdelning)


Börsen har återhämtat sig något sedan toppen i februari, men vi är fortfarande ca 400 punkter från toppen. Det finns mycket uppsida kvar med andra ord. 
Tyvärr har man inga likvider liggandes då jag redan har överfört så mycket jag kan från buffert kontot. 
Förvisso finns det lite kvar, men jag känner mig inte helt bekväm med att ligga hand i mun. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Atlas Copco fyller ett vakuum

  Översikt Introduktion Första kvartalet 2023 i korthet Marknadsutveckling Kassaflödet Serviceaffären Risker V...